Destruir el president
L'ofensiva del PP contra Rodríguez Zapatero està entrant en una fase perillosíssima: la desqualificació personal del president del Govern. Rajoy llançà la consigna en qualificar-lo de «babau solemne». Darrere ell ja s'han sentit tot tipus d'opinions destinades a destruir una persona elegida democràticament pel poble fa poc més d'un any i mig. Pel que sembla, fins i tot han suplantat la seva personalitat per establir una surrealista conversa amb el president electe de Bolívia. Li donen el mateix tracte que a Fidel Castro per part de les emissores de Miami. Tant de menyspreu i tant d'odi és impropi d'una democràcia. I aquests atacs es produeixen quan el producte interior brut d'Espanya creix el doble de la mitjana europea i quan augmenten les llibertats cíviques i les polítiques de protecció social.
També a Opinió
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Aquests són els guardonats als premis literaris Pare Colom 2025
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.