Cort presenta la marca guanyadora del lema 'Palma de Mallorca'
Ni la Seu, ni el castell de Bellver. Ni l'sky-line del centre antic, ni els molins de vent. Cap element patrimonial no protagonitzarà, finalment, el nou logo turístic de Palma. De fet, la imatge promocional consistirà en un senzill "Palma de Mallorca" amb la lletra ‘M' de la paraula ‘Palma' convertida en un gran cor vermell. D'aquesta manera, el logotip amb el qual Palma es presentarà a la resta del món no fa referència a elements propis de la ciutat, sinó a un genèric i universalment conegut cor de color vermell.
Sol Meliá vendrà la seva marca Tryp al grup Wyndham Hotel
Sol Meliá vendrà la seva marca Tryp a Wyndham Hotel Group per un import de 42,5 milions de dòlars (35,53 milions d'euros), gràcies a l'acord de compromís signat entre ambdues companyies, segons ha informat l'hotelera mallorquina la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV). Amb aquest acord, que "no implica l'adquisició de cap hotel" i el preu del qual està "pendent d'ajusts finals", Sol Meliá persegueix "potenciar internacionalment" la marca urbana Tryp, mitjançant "una aliança estratègica" en la qual ambdues companyies participaran conjuntament en l'expansió de la marca, que es denominarà a partir d'ara Tryp by Wyndham.
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis