Etiqueta 'The Atomic Idea'
Cort presenta la marca guanyadora del lema 'Palma de Mallorca'
Ni la Seu, ni el castell de Bellver. Ni l'sky-line del centre antic, ni els molins de vent. Cap element patrimonial no protagonitzarà, finalment, el nou logo turístic de Palma. De fet, la imatge promocional consistirà en un senzill "Palma de Mallorca" amb la lletra ‘M' de la paraula ‘Palma' convertida en un gran cor vermell. D'aquesta manera, el logotip amb el qual Palma es presentarà a la resta del món no fa referència a elements propis de la ciutat, sinó a un genèric i universalment conegut cor de color vermell.
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis