Cort presenta la marca guanyadora del lema 'Palma de Mallorca'
La imatge seleccionada respon al nom 'Palmacor 2012', de l'agència The Atomic Idea, que pretén promocionar turísticament la ciutat
Isern s'ha congratulat de la marca que definirà turísticament la ciutat | Foto: J. Morey.
Palma04/04/12 0:00
Ni la Seu, ni el castell de Bellver. Ni l'sky-line del centre antic, ni els molins de vent. Cap element patrimonial no protagonitzarà, finalment, el nou logo turístic de Palma. De fet, la imatge promocional consistirà en un senzill "Palma de Mallorca" amb la lletra ‘M' de la paraula ‘Palma' convertida en un gran cor vermell.
També a Illes Balears
- [VÍDEO] Cañadas (Vox) reconeix que volen aconseguir que l’ensenyament sigui «tot en espanyol» excepte l’assignatura de català
- Què en pensau de l’acord PP-Vox per a l’aprovació dels pressuposts?
- Impactant vídeo d'un 'balconing' a un hotel de Mallorca
- 15J: Més de seixanta entitats convoquen la manifestació contra la massificació: «Per una vida digna, aturem la turistificació!»
- Ha mort Jaume Santandreu, apòstol dels exclosos, lluitador per la Llibertat i escriptor
54 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Una tudada de doblers, com la Fundació pel turisme 365, que només suposarà que algú (el gerent i la seva troupe) sí cobraran i tindran "feina" tot l'any... I mentre, retallades i retallades als serveis socials i als qui més ho necessiten.... Pel que fa al disseny, més val no parlar-ne.... I de què serveix cercar ara una imatge de la ciutat quan el PP va carregar-se la que havien fet els socialistes i que costà tants i tants doblers als ciutadans...I tot perquè ho havien fet uns altres, com sempre fa el PP amb la seva política de terra cremada.... El mateix que ha fet el PP amb el carril bici, amb la peatonalització de Blanquerna i tantes i tantes bones iniciatives fetes a Ciutat per algú que no fos ells.... Si apliquessin el codi de bones pràctiques i de transparència administrativa, jo sé un candidat que té tots els nombres de la rifa perquè li toqui.....
Lo me más me ha gustado es que haya sido diseñado en un estudio mallorquin y no catalin, además de haber rechazado a los 15 que no cumplian el famoso REQUISITO que en otro orden de cosas a pasado a ser sólo meritorio.
Un cartell sospitosament semblant a un que va fer el PSM fa uns anys. Plagi?
Si l'anterior "idea" municipal de fer un logotip el batiarem com a "PASTENAGA" aquest ja està batiat com el "CUL". Un cul que ha costat 12.000 euros. No vull fer bromes fàcils perquè la cosa no és per riure, sinó ben al contrari. I amb això es gasten els doblers els "elegits " democràticament!
Aquesta M pareix un cul.
Patètic.
És una llàstima que per definir Palma hagin invertit 12.000€, sincerament és un logo trist, no té alegria, no trasmet passió i a més demostra un cop més les preocupacions tant poc importants que té el batle. Per cert em sona de no sé què el nom de Logitravel...
El patró que ens ha tocat soportar avui de política illenca és una befa contra tots els ciutadans que estimam, sentim i reivindicam el que és nostre. Vos deman a tots els qui creis el mateix que jo que no desitiu de deixar de lluitar, ser optimistes que aquest govern no durarà gaire i llavors tendrem la paella pel mànec. Visca l'AMOR, el CATALÀ i la INDEPENDÈNCIA.
Jo crec que la imatge va adreçada sobretot al turisme japonès i que es juga amb l'efecte subliminal del "culet, culeeeeet".
De sobte, amb el PP han sorgit com si fóssin bolets, una sèrie d´empreses que xuclen de l´Ajuntament.