Acord per la promoció del turisme cultural sostenible
L'acord arriba el Dia Internacional del Museu. A la imatge, una activitat en el Museu Diocesà de Mallorca. Foto: C. Castro. La cadena hotelera Sol Meliá, a través de la seva marca Tryp ha subscrit avui un acord de col·laboració amb la Federació Espanyola d'Amics dels Museus (FEAM) per dinamitzar i promocionar el patrimoni local, en el marc de la seva política de sostenibilitat, a través d'un programa de coneixement i foment de l'oferta cultural als establiments de la marca urbana TRYP. El conveni, firmat avui pel vicepresident de la companyia, Sebastià Escarrer, i per la presidenta de la Federació, Ana Luisa Delclaux, preveu la posada en marxa d'un programa pilot a tots els hotels Tryp a Madrid amb diverses àrees d'actuació.
Sol Meliá vendrà la seva marca Tryp al grup Wyndham Hotel
Sol Meliá vendrà la seva marca Tryp a Wyndham Hotel Group per un import de 42,5 milions de dòlars (35,53 milions d'euros), gràcies a l'acord de compromís signat entre ambdues companyies, segons ha informat l'hotelera mallorquina la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV). Amb aquest acord, que "no implica l'adquisició de cap hotel" i el preu del qual està "pendent d'ajusts finals", Sol Meliá persegueix "potenciar internacionalment" la marca urbana Tryp, mitjançant "una aliança estratègica" en la qual ambdues companyies participaran conjuntament en l'expansió de la marca, que es denominarà a partir d'ara Tryp by Wyndham.
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí