Notícies relacionades
UGT denuncia que cinquanta pacients esperen per passar a planta a les Urgències dels hospitals de Palma
UGT s'afegeix a les denúncies de saturació hospitalària realitzades pel sindicat d'infermeria, i asseguren que devers cinquanta pacients esperen a les Urgències de Son Espases i Son Llàtzer per poder passar a planta.
Tres pacients de 90 anys, quaranta hores esperant llit a Urgències d'Inca
El sindicat d'Infermeria SATSE ha informat que tres pacients de més de 90 anys fa més de 40 hores que esperen al passadís d'Urgències de l'hospital d'Inca, perquè els assignin un llit per ingressar en planta, un fet que afirmen que no és puntual.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»