Castillo, Puig i Flaquer declaren que desconeixien que Areal treballés a Grupotel
L'exconsellera de Salut, Aina Castillo, ha assegurat avui davant el jutge que desconeixia que Maite Areal, esposa de l'expresident Jaume Matas, treballés per a l'hotel Valparaíso, de Grupotel. En els mateixos termes s'han manifestat Rosa Puig, exconsellera de Presidència, i Joan Flaquer, exconseller de Turisme, durant la segona sessió del judici a Matas, en el qual la Fiscalia li reclama una multa de 9.000 euros per un delicte de suborn.
Matas va demanar feina per la dona "com faria qualsevol pare de família"
L'expresident del Govern balear Jaume Matas ha subratllat que a final del 2006 va demanar a l'hoteler mallorquí Miquel Ramis que contractés la seva dona «com faria qualsevol pare de família: anar a un amic i demanar-li feina», rebatent d'aquesta manera les acusacions de la Fiscalia, que sosté que l'exmandatari autonòmic, aprofitant-se del seu càrrec, va exigir a l'empresari aquest favor amb l'objectiu d'encobrir els més de 2.900 euros que va demanar que Ramis li abonés mensualment, fins a un total de 42.111 euros.
La Fiscalia proposa que testifiquin Flaquer, Puig i Castillo pel suposat contracte a Areal
La Fiscalia ha proposat a tres exconsellers de l'últim mandat de Jaume Matas, el de Turisme, Joan Flaquer; Presidència i Esports, Rosa Puig, i Salut, Aina Castillo, com a nous testimonis en el segon judici per corrupció contra l'expresident, qui es torna a asseure a la banqueta dels acusats.
Horrach: "els polítics del temps de Matas eren semidéus"
El fiscal anticorrupció Pedro Horrach ha destacat, a l'inici del judici que asseu en el banc dels acusats per segona vegada l'expresident del Govern Jaume Matas, que els representants polítics eren «semidéus que es van oblidar de què era servir als ciutadans i es van oblidar de la seva condició per a obtenir el que volien».
- 15J: Més de seixanta entitats convoquen la manifestació contra la massificació: «Per una vida digna, aturem la turistificació!»
- L’Assemblea de Docents denuncia l’ofensiva contra l’educació pública: menys català, més càrrega laboral i desviació de recursos
- Ha mort Jaume Santandreu, apòstol dels exclosos, lluitador per la Llibertat i escriptor
- Què en pensau de l’acord PP-Vox per a l’aprovació dels pressuposts?
- Com valores els dos anys de legislatura del Govern?