Matas va demanar feina per la dona "com faria qualsevol pare de família"
L'expresident del Govern balear Jaume Matas ha subratllat que a final del 2006 va demanar a l'hoteler mallorquí Miquel Ramis que contractés la seva dona «com faria qualsevol pare de família: anar a un amic i demanar-li feina», rebatent d'aquesta manera les acusacions de la Fiscalia, que sosté que l'exmandatari autonòmic, aprofitant-se del seu càrrec, va exigir a l'empresari aquest favor amb l'objectiu d'encobrir els més de 2.900 euros que va demanar que Ramis li abonés mensualment, fins a un total de 42.111 euros.
La Fiscalia proposa que testifiquin Flaquer, Puig i Castillo pel suposat contracte a Areal
La Fiscalia ha proposat a tres exconsellers de l'últim mandat de Jaume Matas, el de Turisme, Joan Flaquer; Presidència i Esports, Rosa Puig, i Salut, Aina Castillo, com a nous testimonis en el segon judici per corrupció contra l'expresident, qui es torna a asseure a la banqueta dels acusats.
Horrach: "els polítics del temps de Matas eren semidéus"
El fiscal anticorrupció Pedro Horrach ha destacat, a l'inici del judici que asseu en el banc dels acusats per segona vegada l'expresident del Govern Jaume Matas, que els representants polítics eren «semidéus que es van oblidar de què era servir als ciutadans i es van oblidar de la seva condició per a obtenir el que volien».
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- La CAEB demonitza la protesta pel dret a una vida digna: «El turisme mereix el respecte i la consideració de tothom»
- Aturen un bus turístic a Palma per a denunciar la turistificació i la mercantilització de Mallorca