L'apunt
Diada de Mallorca: autoprotecció i autodeterminació
30/12/21 1:24
Cada anys hem cridat a la mobilització popular amb motiu de la Diada de Mallorca del 31 de desembre.
També a Opinió
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Els feixistes reaccionen histèrics contra Toni Nadal: «A Mallorca no parlam català, parlam mallorquí i espanyol»
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Feliz año a todos menos a los fachas tractorianos. Esos, que sigan sufriendo
Espanyols? Ben lluny !!
Sí, però no veig a què ve triar s'efemèride d'una conquesta atribuïda an es nostre bàndol per a reivindicar es nostre alliberament nacional
Para el de más abajo, este si que es un Séneca de verdad, todos los que no pensamos igual que él decimos "dois" y ni siquiera nos trata como persona, sino como "xixarel-los". Por cierto: no te pongas a llorar que empezamos el año. Que lo pases con salud. También se la deseo a Martí Florit, independientemente de nuestras ideas.
Estic cansat de sentir dois, de un xixarel-lo que diu que és "mallorquí"i defensa Mallorca i el mallorquí però escriguent en castellà, i atacant tot el que és català, perquè està "segur" i de tan en tan "geu " i se sent tan intel·ligent que no s'ha n'adone que és més curt que una mànigue de guardapits, o pitjor, de sostens i se creu el Sèneca, els arguments son tan pobres i tant repetits que no fan ni riure, fan pena i plorera, si no saps com matar el temps, ves ha escampar la boira avui que és espessa, i segur que començas l 'any un poc millor i en bon humor.
Año tras año, el nacionalismo pancatalanista haciendo el ridiculo…
Puedes largar todo lo que quieras, pero al final te quedarás igual. Y gracias. De algo hay que vivir. Y otro año más Salud para todos. Y que dentro de varios años, cuantos más mejor, podamos seguir con el tema. Bon any