L'apunt

On eres aquell primer semestre de 2019?

TW
4

Aquest dimecres vaig ser a la concentració de la plaça de Cort de Palma per mostrar el rebuig al judici polític contra els líders independentistes catalans i la solidaritat amb les persones sotmeses a judici i a presó injusta, acusades d'organitzar el referèndum de l'1-O

Form part de la minoria de mallorquins i de la majoria de catalans que ens hem situat en el bàndol de la solidaritat amb els líders independentistes.

No som al bàndol dels que estan a favor de que els líders independentistes catalans siguin a la presó o dels que són indiferents davant la qüestió.

Notícies relacionades

Ho dic amb orgull.

Sé que d'aquí a uns anys (esper que siguin pocs), quan hi hagi una campanya internacional, liderada per personatges influents de tot el món, en favor de la llibertat dels presos polítics catalans (no tenc cap dubte que seran condemnats a penes llargues de presó), el clam en favor de l'alliberament dels líders independentistes catalans serà tan unànime que s'hi afegiran, fins i tot, la immensa majoria dels ciutadans espanyols.

Aleshores, els joves demanaran als majors, «on eres quan se'ls va jutjar?» o «Què defensaves en aquells moments?»

I només hi haurà dos bàndols: els dels fills orgullosos de que els seus pares defensassin els presos polítics i els dels fills enganyats pels seus pares que els hauran contat que defensaven els presos polítics.