El Grup Blanquerna nasqué l’any 1985, per impuls de Climent Garau, Francesca Bosch, Pere Llabrés i Josep Maria Magrinyà, amb una inspiració nacionalista, humanista i progressista.
L’any 2013 el Grup Blanquerna es va refundar com a think tank sobiranista i com espai de debat i reflexió, plural i transversal.
El Grup Blanquerna aspira a ser el laboratori d'idees i de propostes del moviment per la Llengua, la Cultura i el País.
Aquest dissabte passat es va fer l'assemblea anual del Grup que ha de servir per rellançar l'entitat.
Dins les accions principals a desenvolupar durant el que queda de 2018, el Grup Blanquerna es proposa mantenir el ritme d'almenys una activitat cada mes i organitzar el Seminari durant el proper mes d'octubre.
Però l'eix central de la quinzena de mesures a desenvolupar en el present any és el de fer créixer l'entitat i fer-la més forta.
Per poder fer del Grup Blanquerna l'eina útil al servei de Mallorca i de la nostra Llengua, Cultura, sobirania, drets civils i progrés social, fan falta més persones que s'hi impliquin en el dia a dia i, sobretot, un centenar més de persones que s'hi associïn.
Podeu ajudar des d'aquí mateix.
M'acab de fer soci!