Cinema en català a Palma (és notícia)
05/10/15 0:00
«Queda prohibida la proyección cinematográfica en otro idioma que no sea el espanyol» (Orden del 23 de abril de 1941, art.8).
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- GOB: «S’accelera la destrucció definitiva del sòl rústic a les Illes Balears»
- Reclamen el desallotjament de dos edificis històrics de Palma, ocupats pel Ministeri de Defensa i per la família reial espanyola
9 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@ pastilleta-mareix Tu no has de menester fum, per anar col-locat, ès el teu estat natural.
@artiller mallorquí Qué te pasa muchacho?. Qué hablas?. Te has fumado el cáñamo de tus sandalias?.
Entre ès mallorquí forester i en pastilleta-mareix, vage dues putes gramaneras, si ès projecta divendres, ses coes que veis son ses de l'atur que les dades se manipulen com els presuposts de l'estat espanyol, però la C.E. no se chupa es dit, i en de Guindos, un altra Rato, enblema del miracle económic d?Espanya i en Floriano de cant-autor i Barcenas toca "las maracas del PePe" això sí "en diferido". Tambè hi ha coes per entrar a le presò ¿son aquestas?les que vèis
El més lamentable de tot és que això que una pel·licula es projecti doblada al català hagi de ser noticia.
¿Dónde puedo conseguir entradas anticipadas? Por ahorrarme las colas, y tal...
¿Y por qué no largas estas chorradas a tus amos de ULTIMA HORA?. Se ve que estos todavia arros-seguen el art. de 1.941
N'Asturies namái que tenemos curtios na nuesa llingua. Y de mou folclóricu echen películes doblaes al asturianu el Día de les Lletres Asturianes y el Día d'Asturies. Ye lo que pasa cuando la llingua propia entá nun ye oficial.
Desde casa veo las colas.
Bona ocasió per demostrar que volem cinema en català