El lobby
El cas del batle Ginard, de Campos, només té dues lectures possibles en clau de partit (a més de les psicològiques que no em corresponen). O bé UM és una gàbia de grills sortits de mare on cadascú fa la guerra pel seu compte i a Campos decideixen el contrari del que diuen al carrer del Sindicat sense que ningú no tengui l'autoritat suficient per imposar les decisions de la direcció o bé han decidit que dinamitar el pacte no els interessava però sí erosionar-lo lentament i irresponsable i, per això, utilitzen la comandera de Ginard, les seves nul·les intencions de complir el pacte de relleu en la batlia a fi d'any, per a tal fi.
No hi ha altres raons possibles i qualsevol d'elles ofereix la mesura justa del que són i volen ser: un lobby de pressió, pragmàtic i sense ideologia on el profit que n'aconsegueixen uns valida el que pretenen aconseguir els altres. Potser el país no dóna per més i no tendrem mai partits de dreta als quals se'ls pugui identificar pel discurs (potser, tampoc d'esquerra) i no només pels interessos personals dels seus principals dirigents. País!
També a Opinió
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.