Quasi res, diu es diari
Amb la paciència de qui desfà un volantí embullat, la justícia ens mostra bocins de fil sense nusos. Queda molta ginya embullada i escampada per la coberta del vaixell que ens promet bones pesqueres. Quan l'embull és tan monumental com el que ara coneixem, hi ha un moment en què s'ho paga tallar i donar per perduts uns metres de fil per tal de retornar els hams a l'aigua, que és on hi ha el profit. Tenc la sospita que aquesta part sacrificada en nom de l'eficàcia té un nom conegut i és el de la persona que inicià la tèrbola seqüència de filtracions. Digau-me descregut, pessimista o, simplement, optimista ben informat, però aquest nus, tot i ser molt revelador de com es fan les coses a mig camí entre Marbella i Sicília, per una banda crema i per l'altra no és objectiu prioritari d'una investigació que podria ser interminable. I ara ve la notícia bona: hi ha molt de fil útil i a punt de fer sucoses calades.
També a Opinió
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- Un altre ciclista mort a les carreteres de Mallorca: un bus de TIB atropella un grup de ciclistes a Pollença
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.