Notícies del dia 8 de juliol de 2003
Illes Balears / Balears

Balears

Munar col·loca els pesos pesants d'UM al capdavant del Consell

La presidenta del Consell de Mallorca, Maria Antònia Munar, donà a conèixer ahir horabaixa per sorpresa la composició del nou equip de govern de la institució, el primer que ha pogut dissenyar en solitari. El pes polític del nou Executiu queda reforçat per la incorporació del secretari general del partit, Bartomeu Vicens, a la Conselleria de Territori; de l'excandidat a la batlia de Palma, Ferran Trujillo, a Presidència; i de l'exbatle de Manacor, Miquel Riera, a Cooperació Municipal. Per contra, cauen del Govern Josep Melià Ques, exconseller d'Ordenació del Territori, i Josefina Sintes, de Benestar Social. Munar avançà que suprimeix tres conselleries per estalviar despeses.

José María Aznar ahir amb Mayor Oreja.

Balears

Aznar vol que les autonomies del PP impulsin els 'trets espanyols'

Les escoles de les comunitats autònomes en què governa el Partit Popular hauran de parar esment en les senyes identitàries espanyoles amb programes educatius comuns, segons demanà el president del Govern, José María Aznar, als presidents autonòmics del seu partit. José María Aznar mostrà ahir la seva estranyesa perquè la proposta en matèria d'Educació que realitzà durant el Debat de Política General no hagi tingut repercussió i que l'oposició no s'hagi fet ressò d'ella, segons informaren ahir fonts del Partit Popular.

dBalears

Illes Balears / Cultura
Illes Balears / Esport
Mateu Alemany ja és conscient que els empresaris mallorquins fan comptes dir no a l'ampliació de capital.

Poliesportiu

Els hotelers no acudiran a l'ampliació de capital del Mallorca

El Reial Mallorca du camí d'acabar en mans estrangeres. Fonts de la mateixa entitat confirmaren ahir a Diari de Balears que els hotelers mallorquins no fan comptes d'acudir a l'ampliació de capital. Les reunions que s'han realitzat fins ara no han servit per traduir les bones paraules i els oferiments de col·laboració dels empresaris en aportacions econòmiques. D'aquesta manera, el club començarà a estudiar immediatament les propostes que ja ha rebut d'inversors estrangers.

Pep Verger

Ara / Estat Espanyol
Ara / Món
Opinió / Opinió
Lluís Maicas

Opinió

Quadern de viatge

Lluís Maicas