Armengol considera que el Govern tornà de Madrid «amb les mans buides»
La secretària general del PSIB, Francina Armengol, ha retret avui al Govern que torni «amb les mans buides» d'un Consell de Política Fiscal i Financera en el qual no va exigir la reducció de l'objectiu de dèficit i es va mostrar «incapaç de defensar els interessos dels ciutadans de Balears».
El Govern balear incomplirà el dèficit
El portaveu Rafel Bosch donà compte dels acords del Consell de Govern. Foto: J. Morey El Govern reconegué ahir obertament i per primer pic que incomplirà l'objectiu de dèficit públic de 2012, fixat en l'1,5% del Producte Interior Brut autonòmic per a totes les comunitats. Segons les previsions inicials de la Vicepresidència Econòmica, el sostre establert per l'Estat a instàncies de la Unió Europea se superarà a Balears "en dècimes" i l'Executiu espera ara que no es tanqui l'exercici anterior amb un desajust negatiu entre ingressos i despeses superior al 2% del PIB. Així ho va admetre ahir el portaveu de l'Executiu, Rafel Bosch, després del primer Consell de Govern de l'any, una reunió de tràmit que només donà per informar de l'aprovació de dos punts menors.
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?