Etiqueta 'en el punt de mira'
Hi ha vida més enllà de Calatrava
Com si es tractàs d'una recepta màgica, moltes ciutats es llançaren a una cursa per imitar el model Guggenheim. Eren els inicis de la dècada i l'efecte del museu projectat per Frank O. Ghery ja duia èxit turístic i econòmic per la vila biscaïna.
El Teatre Principal i el Govern, en el punt de mira dels actors
L'Associació d'Actors i Actrius Professionals de les Illes Balears (AAAPIB) celebrà ahir la novena gala dels premis Jeckyll i Hyde al restaurant de l'Escorxador de Palma. Malgrat que no hi hagué nominats als guardons -com l'any passat-, sí que es llegiren dos informes elaborats per a l'ocació: el Jeckyll, que va parlar de persones i institucions que han afavorit la feina dels actors; i el Hyde, que analitzà quins l'han posada encara més difícil.
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- Conseqüències de la prova cicloturista Mallorca 312: gent confinada a ca seva durant hores i retencions de més de vuit quilòmetres
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República