Etiqueta 'Premis Goya 2011'
L'hora de la veritat
Els Goya arriben avui a la 25a edició, enmig d'esperança i de polèmica. Un mallorquí torna a ser un dels protagonistes de la nit més important del cinema estatal: Pa negre, d'Agustí Villaronga, acumula un total de 14 nominacions, incloses les de millor director i millor pel·lícula. Malgrat que les apostes es decanten més del costat d'Alex de la Iglesia i la seva Balada triste de trompeta, el mallorquí podria donar la campanada i erigir-se com a triomfador del vespre.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»