L'hora de la veritat
La XXV edició dels premis Goya tindrà lloc avui al Teatro Real de Madrid. Pa negre, del mallorquí Agustí Villaronga, competirà per 14 guardons. La llei Sinde, en el centre de la polèmica de la gala
Palma13/02/11 0:00
Els Goya arriben avui a la 25a edició, enmig d'esperança i de polèmica. Un mallorquí torna a ser un dels protagonistes de la nit més important del cinema estatal: Pa negre, d'Agustí Villaronga, acumula un total de 14 nominacions, incloses les de millor director i millor pel·lícula. Malgrat que les apostes es decanten més del costat d'Alex de la Iglesia i la seva Balada triste de trompeta, el mallorquí podria donar la campanada i erigir-se com a triomfador del vespre.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.