Etiqueta 'Mostra de cuina mallorquina'
Espipellades amb regust salat
No ressonen tambors de guerra, sinó els famolencs estómacs dels que gaudeixen del menjar. Arriba la Mostra de cuina mallorquina, la fira que -juntament amb TaPalma- atreu més visitants. De fet, aquest dimecres donaran el sus a aquest esdeveniment, que no acabarà fins dia 2 de maig.
Una mostra de gurmets per fer passar la gana
El restaurant Casa Jacinto de Gènova acollí ahir el dinar inaugural de la XXVI edició de la Mostra de cuina mallorquina, organitzat per Restauració, la qual comença demà en 52 restaurants de l'Illa.
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?