Un mallorquí en el món de la publicitat
Puig, San Miguel, Dodot, Panrico, Sánex, Casa Tarradelllas, Nestlé, Danone i Font Vella són només alguns dels noms de les marques per a les quals ha fet feina Juan Pablo Caja Forteza (Palma, 1963) durant més de vint anys de carrera dins el món de la publicitat. Començà a Ciutat, a l'agència Madison, i ara encapçala Reinicia, un nou projecte que pretén respondre als nous temps que vivim. "Les coses són ara més difícils que mai. Es requereix molta imaginació i pocs focs artificials, perquè no hi ha espai per frivolitzar", assenyala. "S'han d'optimitzar els resultats amb els doblers que hi ha", assegura. Aquest palmesà establert a Barcelona creu que "no és bon moment" per vendre "gairebé res", encara que reconeix que hi ha alguns clients més impopulars que altres, com ara els bancs i les empreses immobiliàries. "La gent prioritza i decideix comprar el que més necessita", subratlla.
- L’Associació d’Usuaris del Tren denuncia un cas de xenofòbia, actituds incíviques i demana a SFM que actuï
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Camisetes verdes exhaurides. Divendres se'n distribuiran 10.000 més
- Alexandre Miquel Novajra: «Més que la volta al món en tres-cents dies, faig la volta al dia en tres-cents mons»
- Promotors de construccions encalcen propietaris de terrenys de Son Sardina i els ofereixen milions d'euros perquè venguin