El PP elimina la paraula 'promoció' dels estatuts de la Fundació Mallorca Turisme mentre finança campanyes promocionant l'illa
El portaveu de MÉS per Mallorca al Consell, Jaume Alzamora, ha carregat...
El PSIB acusa Salom de voler “liquidar” el Consell de Mallorca
Jaume Garau, en una imatge d'arxiu, ha criticat la gestió del Consell en mans de Maria Salom. Foto: S. Amengual. El portaveu del PSIB en el Consell de Mallorca, Jaume Garau, ha acusat avui la presidenta de l'esmentada institució, Maria Salom, de voler "liquidar-la", després que ahir anunciàs que renuncia a dur a terme actuacions de promoció turística de l'illa i deixa aquesta activitat a les mans del Govern. "Es confirma la voluntat de Maria Salom liquidar el Consell si finalment també tanca la Fundació Mallorca Turisme", ha assegurat Garau sobre això, segons ha informat el partit en un comunicat. El líder socialista ha acusat el govern d'estar paralitzat i de no informar de les seves intencions. Salom: "Si el Consell fos una empresa, estaria en suspensió de pagaments"
Relleu en la direcció de la Fundació Mallorca Turisme
El Patronat de la Fundació Mallorca Turisme ha acordat aquest matí la cessació de Maria del Mar Suau Melià com a directora d'aquesta entitat, de manera que les competències seran assumides pel conseller insular de Presidència i vicepresident de la Fundació, Jaume Juan, a fi d'iniciar la "clarificació del futur" d'aquest ens, donada la situació econòmica actual.
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- El Mallorca Live Festival imposa el castellà i la presència del català als escenaris és només testimonial