Tristor i indignació pel tancament de la RTVV
«A les 12.19 hores del divendres els enemics de la llibertat d'expressió tancaren un altre mitjà públic que emetia en la nostra llengua». Amb aquestes paraules el sindicat STEI-i condemnà la pana induïda pel Govern valencià de la Ràdio Televisió Valenciana (RTVV), un fet "trist" en considerar que "desapareix un altre mitjà de comunicació públic" que emetia en la llengua que ens és comuna.
Tanca la Radiotelevisió Valenciana
El Govern valencià anuncià aquest dimarts el tancament de la Radiotelevisió Valenciana (RTVV) després que el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) hagi declarat nul l'expedient de regulació d'ocupació que afectava un miler d'empleats.
L’STEI s’oposa al tancament de RTVV
L’STEI, l’STEPV intersindical valenciana i l’USTEc-STES del Principat han donat a conèixer la seva oposició frontal a les pretensions del president Alberto Fabra de tancar RTVV.
Alberto Fabra: «El tancament de la RTVV és innegociable»
El president de la Generalitat, Alberto Fabra, no veu alternativa possible a la decisió de tancar la Ràdio i Televisió Valenciana (RTVV). És «innegociable» i es farà «com més aviat millor», ha indicat el president valencià, qui tracta d'aïllar-se de les crítiques que plouen de totes bandes des que aquest dimarts horabaixa indiqués que la solució per a l'ens audiovisual era cessar l'activitat.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»