Els motius del tancament de RTVV “no són econòmics”
Maria Antònia Font, representant de l'STEI-i i els periodistes Amàlia Garrigós i Pere Estelrich durant l'acte celebrat a Sa Nostra
Palma15/12/13 0:00
El Centre Cultural Sa Nostra de Palma acollí divendres horabaixa el col·loqui“Tancats per la llengua. El fracàs del model partidista?” que analitzà les causes del tancament de la Radio Televisó Valenciana. L'acte, al qual hi van assistir prop de 50 persones, estava organitzat pe l'STEI-i i comptà amb la participació d'Amàlia Garrigós, periodista de Canal 9 i Ràdio 9, i Pere Estelrich, director del programa El crepuscle encén estels.
També a Illes Balears
- L’Associació d’Usuaris del Tren denuncia un cas de xenofòbia, actituds incíviques i demana a SFM que actuï
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Camisetes verdes exhaurides. Divendres se'n distribuiran 10.000 més
- Alexandre Miquel Novajra: «Més que la volta al món en tres-cents dies, faig la volta al dia en tres-cents mons»
- Promotors de construccions encalcen propietaris de terrenys de Son Sardina i els ofereixen milions d'euros perquè venguin
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
uuuu..... los fascistas del STEIGGGG estan en todas ..
Resum de la crónica del tancamanet de RTVV: La Generalitat Valenciana volia fer un ERE però es va botar la llei i acomiadava treballadors dels més antics, però que no eren del Partit Popular. Els representants dels treballadors, varen interposar un contenciós contra aquests acomiadaments que varen guanyar. Com a repressàlia, la Generalitat Valenciana va tancar la RTVV.
Els nins de Balears estan a la coa d` Europa, però això no l`importa a L`STEI.
La foto despeja una incógnita suscitada por un artículo de opinión de la semana pasada: ¿es María Antònia Font tan fea como parecía en la imagen de entonces? La respuesta es clara, hermanos en Cristo: Més lletja que un mecagondéu! Ya podría dedicarse a labores más anónimas (y menos contrarias a los mallorquines). Yo le sugiero unas cuantas: - Alimentar gatos urbanos, proporcionándoles pienso en un culo de garrafa recortada. - Hacer vànova para los nietos. - Tomar helado y quartos en Ca'n Joan de s'Aigo, con una cuadrilla de arpías maledicentes. ... Cualquier cosa menos intentar influir en la educación de nuestros hijos. Aunque sí que podría ser productiva en algunas labores educativas: "No t'acostis a sa font, Pepet, que sortirà na Maria Enganxa!"
La RTVV dejaba año a año, muchas ganancias. Pero como los del PP son malos la cerraron para atacar la lengua catalana. (siguiendo los criterios de la FAES)
Sa voluntat política del PP (Partido Pancastellanista) d'exterminar qualsevol llengo que no siga la de Castella és la causa del tancament de Canal 9.