Bauzá anuncia un Pla de suport a la família i l'obertura d'un nou centre per a internament de menors
El president del Govern, José Ramón Bauzá, ha anunciat aquest dimarts que l'Executiu balear presentarà el Pla Integral de Suport a la Família amb l'objectiu d'ordenar els recursos existents i veure quines línies d'ajudes són les necessàries i, d'altra banda, ha revelat que s'obrirà a les Illes un nou centre educatiu per a internament de menors.
Bauzá aposta per mantenir IB3 i el sector audiovisual
El president de Balears, José Ramón Bauzá, ha explicitat avui al debat de política general del Parlament la seva aposta per IB3 com la ràdio i televisió públiques de les Illes, amb el seu actual model de gestió directa, i pel desenvolupament del sector audiovisual de l'arxipèlag.
Balears complirà enguany el sostre de dèficit
El president del Govern, José Ramón Bauzá, ha assegurat aquest dimarts, durant la seva primera intervenció en el debat de política general de la Comunitat, que Balears complirà enguany amb l'objectiu de dèficit, situat en el 1,47 per cent.
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- La CAEB demonitza la protesta pel dret a una vida digna: «El turisme mereix el respecte i la consideració de tothom»
- Aturen un bus turístic a Palma per a denunciar la turistificació i la mercantilització de Mallorca