Illes Balears | Esport | Futbol

Més Futbol
Biaggini va tenir bones ocasions a la segona part al contraatac.

El Mallorca guanya el Barça (1-0) i es col·loca líder en solitari

El Reial Mallorca derrotà anit (1-0) el Futbol Club Barcelona en un partit que dominaren territorialment els homes de Van Gaal. Això no obstant, el conjunt de Cúper no va tenir gaires dificultats en defensa i es mostrà molt perillós al contracop. Els blaugranes, que a la segona part acumularen homes de marcat caire ofensiu, no trobaren la forma de superar la defensa mallorquina. D'aquesta manera el Mallorca se situa líder en solitari de Primera.

dBalears22/11/98 0:00

El Mallorca rep avui vespre el conjunt blaugrana, que ja vencé a la Supercopa

El Barça de Van Gaal arribà ahir capvespre a Son Sant Joan per jugar, a les 21 hores d'avui, el partit contra el Mallorca. El tècnic holandès reconegué que el seu equip arriba amb ànims de revenja per la derrota que patí en la Supercopa. El principal problema blaugrana per aconseguir els seu objectiu, emperò, és la línia defensiva, que es troba delmada per les baixes per lesió.

Pep Verger21/11/98 0:00

N'hi havia un que no tenia mòbil?

El Barça arribà a Palma amb ganes de revenja

Pendents dels tefèfons mòbils, absents del que podia passar al seu voltant, arribaren ahir a Palma les «estrelles» del FC Barcelona. Louis van Gaal, el seu entrenador, explicà que l'equip blaugrana afrontarà el partit d'avui contra el Mallorca (21 hores, TV3 i La 2) amb ànim de revenja per la Supercopa. El seu principal problema, emperò, és la línia defensiva, que es troba delmada per les baixes.

Xavier Ribas21/11/98 0:00

Biagini és interceptat per la defensa.

Primera derrota del Mallorca

El Mallorca va perdre ahir a Valladolid el lideratge i la condició d'invicte. Els homes de Cúper sortiren al camp disposats a pressionar, però el Valladolid no es va deixar enredar per l'estratègia mallorquinista i s'avançà en el minut 18. Una de les poques oportunitats de què gaudiren els vermellons per empatar va estar en les botes de Biagini, però l'argentí va estar desencertat.

Tomeu Martí16/11/98 0:00