Illes Balears | Esport | Futbol

Més Futbol

El Mallorca B goleja el filial del Barça (4-1)

Els homes de «Chico» Linares no podien tenir millor debut en la divisió d'argent que el d'ahir, quan golejaren 4-1 el filial del Barça. Aquesta victòria té nom i llinatge: Diego Tristán, l'home que va marcar dos dels gols mallorquinistes i que va fer treure els mocadors als espectadors. Tal volta la taca negra del partit va ser, precisament, l'escassa assistència: només 2.737 aficionats comparegueren a l'estadi Lluís Sitjar.

dBalears31/08/98 0:00

El Mallorca no va poder guanyar a Salamanca.

Un puntet per començar

El Mallorca debutà a la Lliga amb un empat davant un renovat Salamanca. El conjunt de Cúper disposà de clares oportunitats en la primera meitat, però Stelea i la falta de punteria propiciaren que s'arribàs al descans amb el resultat inicial. A la segona meitat, el Salamanca, aleshores millor posicionat, gaudí de grans ocasions, però el marcador no es va moure. Així, el Mallorca comença la segona temporada consecutiva a la màxima categoria de futbol espanyol amb un valuós empat davant un rival reforçat.

Tomeu Martí31/08/98 0:00

La plantilla del Reial Mallorca d'enguany, que ja ha conquerit un títol.

El Reial Mallorca debuta avui a la Lliga 98/99 en El Helmántico

Ahir dissabte es va encetar a Mallorca la Lliga de futbol 1998/99 amb els partits de Tercera i Preferent. La Primera Divisió començà a la Península amb els matxs Alabès-Betis (0-0) i València-Atlètic de Madrid (1-0). El Reial Mallorca comença la temporada aquest capvespre (19 hores) al camp de l'Helmántico, de Salamanca. La novetat és la tornada d'Olaizola a l'onze inicial. El Mallorca B, per la seva banda, s'estrenarà el migdia (12 hores) en el Lluís Sitjar davant el Barça B. A la imatge, els inicis del partit entre el Soledat i el Manacor, de Tercera, que acabà amb victòria visitant per 3-0.

David J.Nadal30/08/98 0:00

Cúper i «Chichi» Soler varen ser els primers en sortir a la balconada del Consolat.

El Mallorca, rebut amb tots els honors

Palma va ser ahir una festa aclamant la Supercopa aconseguida pel Mallorca. Milers d'aficionats sortiren al carrer per aclamar Cúper i els seus jugadors. «Mallorca, Mallorca, el Mallorca està amb tu...!» sonava pels altaveus mentre els membres de l'equip mallorquinista baixaven de l'autocar que ahir els traslladà, com a autèntics herois, des del Lluís Sitjar al Consolat de Mar i, d'allà, a l'Ajuntament.

V.Amengual/David J.Nadal25/08/98 0:00