🟡 6 de juliol de 2024 hem presentat en roda de premsa la manifestació #CanviemElRumb del proper 21 de juliol que, a dues setmanes de la mobilització, compta amb el suport i l’adhesió de més de 80 entitats, col·lectius i moviments socials, ecologistes, veïnals, sindicals i culturals. ⚫️ Aquesta serà la primera gran mobilització de la campanya “Canviem el rumb! Posem límits al turisme” que es va llançar el passat 21 de juny a les 4 illes i suposa l’inici d’una mobilització contínua al carrer, als centres de | Vídeo: Youtube: Contracimera Turisme Mallorca
07/07/24 11:06
La plataforma Menys Turisme, Més Vida ha convocat una manifestació
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
- L’OCB nomena Gabriel Ensenyat Comissionat de l’entitat per a la commemoració del vuitè centenari de la Conquesta de Mallorca