Vota PP si ets llest i milionari!
Avui en un dia de tardor que encara fa massa calor, amb alerta taronja sense fer una gota d’aigua allà on som m’he aixecat amb un gran dubte que m’ha anat voleiant per davant i per darrere, mentre escoltava parlar dubtosos polítics del PSOE o del PP. Els primers cercant imposts perquè fossin útils a tots, els segons llevant imposts a un 1 %, que coincideixen amb els més rics. Per a mi em quedava clar que el PP governa per als més rics i per a l’empresa privada. Una tal Ayuso madrilenya governa per als més rics i per a la seva família. A la resta ens mira per damunt de l’espatla, i molts queden extasiats mirant-la i votant-la. I jo em deman, A Espanya hi ha tanta gent rica com votants té aquest partit que governa per a ells? Això quan Espanya té un quart de milió de milionaris. Tendrá el PP més de 250.000 vots? Com és possible? O et quedes vivint a l’ombra d’aquests milionaris o et canvies de país! O t’independitzes! Crec que aquesta és la millor solució. Després en viure en un país independent i amb una bona formació, procura que la gent conegui què passa realment al territori on viu, no sigui que passi el mateix que ara, que a molts de llocs permeten que els governi qui fa una política contrària a la majoria dels seus votants. A l’esquerra no hi trobam quasi res, però a la dreta t’hi pots trobar Putins que et duran a la guerra i a la destrucció com els passa ara als russos que es veuen obligats a anar a la guerra.
També a Opinió
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Jaume Alzamora dimiteix de tots els seus càrrecs a Més per Mallorca
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Qué dura se te va hacer la vida tras las próximas elecciones, joanot …😉 Deberías plantearte seriamente emigrar a cataluña
El PP fa oposició per a erosionar el poder vigent, simplement per això. Ells critiquen perquè no s´abaixen els impostos, que és la forma en que els governs de tot arreu fan doblers per a invertir en el país, i que els mateixos peperos també varen apujar quan manaven, no fa tants anys. El PP fa un populisme que si manessin ells, farien el mateix que ara fa el PSOE. És un eslògan de l´oposició de cada legislatura, sempre repetint el mateix, mani qui mani.
Completament d'acord amb el seu article. Només vull fer enfasi amb el tema dels metges i la dificultat que tenen els nostres joves per estudiar medecina. Es incomprensible que faltant metges, els nostres governants, no posin remei a la frustració que causen als nostres joves i als nostres drets linguistics. En aquest cas realment sembla que tenim per governant l'enemic.