Jaume Alzamora dimiteix de tots els seus càrrecs a Més per Mallorca
El secretari general de Més per Mallorca i portaveu del partit al Consell de Mallorca, Jaume Alzamora, ha enviat una carta a la militància en què ha renunciat a aquests càrrecs. Ho fa «després de 15 anys de compromís i dedicació a aquest projecte col·lectiu que és Més per Mallorca, ha arribat el moment de tancar una etapa».
També a Illes Balears
- El jurista Lluís Segura analitza la sentència del TC: «És una mala notícia per a la protecció dels drets lingüístics»
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Aquests són els guardonats als premis literaris Pare Colom 2025
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jo m'ofereixo i de franc...
Queda com a pilar na Truyols! Sa millor carta que té ... VOX.
Lo único positivo que ha hecho en politica
Que tristeza😅🥳
A perro flaco todo son pulgas
No podia continuar, estava clar. Tampoc no poden ser candidats ni Apesteguia ni Truyol. Avui que hem sabut que n'Ensenyat mira cap al Pi, podríem dir que si Més no renova dirigents i refà el seu projecte, estan destinats a ser més residuals que mai. No pot ser això d'anar sempre de la maneta del PSOE i ara menys que mai.