NoVagiPerDit
Bauzá denuncia «madrilenyofòbia desmesurada» i diu que «Madrid és el lloc on un va perquè el deixin en pau»
14/10/20 7:08
«Llegesc molta madrilenyofòbia desmesurada que em fa pena i m'avergonyeix a parts iguals. Madrid és la suma dels espanyols que han acudit a la capital, la seva casa, a la recerca d'un futur que ells consideren millor. Madrid és abans de res llibertat. El lloc al qual un va perquè el deixin en pau», aquesta és la reveladora piulada que ha fet l'expresident del Govern, José Ramón Bauzá.
També a Opinió
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El es propi cas, Bauzá, més aviat hauria de dir feixistofòbia, per ses tendències franquistes abjectes.
I això que hi hagué un temps que sa gent apel·lava a ell per a guardar-mos d'un "Torrente" com en Carlos Delgado. Tots dos eren "torrentes" i feien com que estaven enfrontats
Per obra de l’ Esperit Sant Mallorca no és Madrid...! Cada vegada està més clar q Madrid no és compatible amb altra poble en el món, la mala educació de la majoria de les persones que s’hi troben a gust ( xuleria ) han causat molts de problemes i desgràcies, son el problema de molts de problemes...!
entre ses clavagueres i desguassos pútrids ells hi està bé. Ja no falta afegir res més.
Pobret! No el deixen tranquil. És que hi ha molta dolentia pel món.
No te volem a Mallorca. Ets un mallorquí renegat.