NoVagiPerDit
Nous nomenaments en departaments de MÉS
08/09/19 17:16
En els propers dies es produiran dos nous nomenaments de designació política de MÉS per Mallorca. L'assessor del Senador autonòmic Vicenç Vidal serà l'historiador i articulista Antoni Lluís Trobat.
També a Opinió
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Nomenaments de favors pendents, nomenaments de gent que viu a fora de Mallorca des de fa anys, nomenaments de gent que ni tan sols parla català habitualment, contractacions de comunicació d'empreses i persones no compromeses amb la llengua... és un no parar i va a MÉS. Tot això demostra què els importa realment. Jo no els tornaré a votar, no per a això.
Un tal Trobat i Diario de Mallorca... així està el sobiranisme.