NoVagiPerDit
La Fundació Jaume III es desmunta per convertir-se en el braç armat de Ciudadanos
12/04/18 0:00
Després que la barcelonina Manuela Cañadas, una de les impulsores del moviment antimallorquí 'Mos Movem', deixés l'organització a causa de les fortes discrepàncies amb Joan Pons, qui també dirigeix a la Fundació Jaume III, surten noves informacions sobre la desfeta de les organitzacions gonellistes.
També a Opinió
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Primer comiat a Manel Domènech
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Pegau-vos fort!!!!
Bernat, "fidel" és un cultisme que no usam en mallorquí. La forma popular i hereditària ès "feel". A la fundació no t'ho han ensenyat?
Aprèn a escriure, Bernat!
Això que la Fundació Jaume III es desmunti és una bona notícia, però les conseqüencies no sé si són tan bones.
"de sa qual me donaré de baixa". Incorrecte: "de la que me donaré de baixa" si empras "qual" que en mallorquí ja no existeix, l'haurias de escriure en forma arcaica, fora de ús com "de la qual Fundació me donaré de baixa" i una altra manera seria: "d'on me donaré de baixa"
Es problema no són ses confrontacions entre lo que voltros anomenau gonellisme. Es vertader problema resideix amb sa mala praxi de s'actual director que amb tal de comandar i cobrar un suculent jornal l'hi és igual si du a sa Fundació cap un pou sense fons. Coneguent sa trajectòria de dos veterans i fidels defensors des mallorquí, com són es dimissionaris Joan Font i Toni Ballester, i sent soci de sa Fundació des des seu inici, de sa qual me donaré de baixa, coses grosses han d'haver passat perquè hagin agafat aquesta decissió. Crec que en Joan D. Pons ademés d'haver perdut tota sa credibilitat per liderar una entitat amb tant de prestigi i renom faria un bon favor an es mallorquinisme i a sa pròpia entitat si dimitís des seu càrrec que li és un tros gros.