NoVagiPerDit

Contundent resposta de Josep de Luis a atacs anònims

TW
12

Aquests darrers dies ha corregit un missatge anònim amb insinuacions i calumnies contra el candidat al senat per Sobirania per a les Illes, l'advocat Josep de Luis. El candidat sobiranista ha fet una contundent resposta en un missatge a aquest diari que reproduïm:

«Me sap greu que poseu en dubte el que faig als tribunals. Imagin que deveu tenir motius distints al simple sectarisme. Si voleu que xarrem de la meva feina, estic a la vostra disposició per a qualsevol aclariment.

Ara bé, me preocuparia molt més que el dubte sobre la meva feina vingués d'alguna persona i/o col·lectiu a qui hagi prestat serveis com a advocat. Aquests, amb qui m'he preocupat de xerrar a rel de la campanya bastarda i anònima que s'ha llançat contra jo per WhatsApp.

Notícies relacionades

Per si vos pot servir de lliçó a l'hora de defensar el país, vos deman que no me voteu a jo, si no vos agrad, però sí faceu confiança en la resta de candidatura. Es pot, perfectament, votar en Mateu Xurí i na Loreto sense votar-me a mi.

Per acabar, vos he de dir que els assumptes judicials no els acceptat mai pensant en jo. En si jo puc guanyar o perdre. He estat defensant les causes que he considerat justes. Si hagués pensat només en guanyar, potser m'hauria pogut promocionar com a tercer advocat de causes guanyadores. Jo no, jo preferesc perdre defensant el que consider just que guanyar defensant allò en que no crec».

Josep de Luis sempre en català

Tot i que són molts els advocats favorables a la llengua catalana i molts d'ells han estat vinculats a entitats i partits que la defensen, cal recordar que Josep de Luis és un dels pocs advocats que exerceix la seva professió sempre en català, cosa que li ha reportat més d'un enfrontament amb algun jutge poc amic de la llengua de Mallorca.