cielo claro
  • Màx: 25°
  • Mín: 18°
18°

Programa sí, però, sobretot, pressupost

Fa anys que denunciam que, amb el sistema electoral espanyol, les formacions que poden invertir més doblers en fer campanya i les que compten amb més suport mediàtic, són les que acaben sumant més suports a les eleccions.

Normalment, la immensa majoria dels electors acaba decidint el sentit del seu vot per una espècie d'intuïció sobre la identificació amb la suposada moral que projecta un partit o l'altre o un candidat o l'altre. Però tria només entre aquells que se li han fet més visibles. Això explica que molta gent acabi votant, de manera evident, contra els seus propis interessos.

Darrerament se sent a parlar, més que mai, de programa. I tant de bo una bona part de l'electorat votàs a partir de la tria entre els diferents programes electorals.

Però realment, allò que ara com ara seria necessari és que votàssim no ja a partir de conèixer els programes de cadascú, sinó de com els pensen dur a la pràctica. Ara mateix allò ideal seria que s'acompanyàs el programa electoral amb el pressupost que faria cada partit si hagués de governar.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per ALM, fa mes de 8 anys

Si ens hem de regir només pels programes, no tenim cap garantia de triar el millor, sinó el qui haurà posat més imaginació i més desvergonya en inflar de coses atractives i possiblement irrealitzables les seves promeses electorals. El qui sí hauríem de fer tots és NO triar els que ja han demostrat la seva incompetència o la seva capacitat de tudar diners públics, i, naturalment, els que hagin estat involucrats, imputats o no, en casos de corrupció.

Valoració:1menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente