PP i llengua
De cadells i lloros
La portaveu adjunta del PP en el Parlament, Marga Prohens, afirmà ahir al seu twitter que "les Noves Generacions de Balears no són "cachorros" de ningú! Són joves preparats i amb criteri que representen una organització juvenil molt nombrosa". Tot ve arrel de la campanya dels joves populars on qualifiquen de lloros els caps de l'oposició, Francina Armengol i Biel Barceló, "perquè just saben parlar de la farmàcia de Bauzá i del català". Marga Prohens, que ara fa una important tasca en el Parlament, s'ha sumat a l'ofensiva de les Noves Generacions. Això demostra qui mou de veritat els fils d'aquesta càrrega que intenta crear una cortina de fum al voltant de Bauzá per salvar-lo dels seus dos ridículs més clamorosos: la incompatibilitat amb la farmàcia i la seva obsessió malaltissa en contra de la llengua pròpia.
També a Opinió
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Y tú, ¿dónde te encuadras, en los cadells o en los lloros?
Jo ja estic embullat amb les noves cadells del PP. Ja no distingeixo qui és qui. Amb aquests discursets que tot són consignes, nomin Prohens, Duran, Riera, Soler, Cabrer Palmer, i els cabells ros p...ja no sé si són elles que parlen o és el p... lloro de l'apotecari.
Parlant d'errades, ses lingüístiques des vostre diari no aturen: "arrel de la campanya", "d'un altra partit"...
Bé, la gent voldria veure una proposta practicable per solucionar els problemes de la comunitat i per millorar en tots els aspectes. I ni lloros, ni "cachorros" ni Prohens ni farmacèutic engominat ni companyia s'ocupen d'això. Lloros, "cachorros", farmacèutic engominat, Prohens i companyia es dediquen a protagonitzar bregues de pati d'escola de Primària.
Brillant, Riera.
la majoria s, apunten per cobrar per fer diners aviat perque es un partit que enxufa tots els seus, pero la majoría no te formació necesaria, si no que mirin els concejals de la majoria dels pobles, només cerquen els diners facils perque el pp es la propaganda que fa , voteume i jo vos colocaré. Aixo ja fa mássa pudor fora tots ells, no ens representen.