Català a l'administració
A tràmit
Palma24/11/12 0:00
Vejam si els òrgans d'Espanya
frenaran la Defunció.
No n'esper gaire intenció,
però ja va bé si es banya.
Bauzá encara creu que guanya
i ja ho té al tribunal.
Serà el Constitucional
que faci la funció innoble
i, si no, serà el poble
qui compongui aquest mal.
També a Opinió
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Oh, penyora sacrosanta! Gran baluart d' igualtats, de drets i de llibertats, que llegits fan tanta planta... Mem si ets bona governanta, si el teu missatge és real. Si titlles aquest dogal d' il.legal i inadmissible faràs un poc més creïble la democràcia actual.
Mateu, haurà de ser el poble que compongui aquest mal. El poder judicial un pic o dos pot ser noble, emperò és com un moble un poc corcat i podrit (accionat des de Madrid) i del qual també hem de témer que sent part d'aquest sistema estigui prostituït.