No vagi per dit

TW
11

Comentaris sobre l'enquesta del CIS
Dins el PP es feren ahir molts de comentaris al voltant de l'enquesta del CIS (organisme controlat per Moncloa), que dóna un avantatge aclaparador al PP en el conjunt de l'Estat. Hi ha dues versions: una és que l'enquesta està cuinada a la baixa per mobilitzar el vot del PSOE i l'altra és que les autoritats europees han donat ordres estrictes als socialistes de no fer embulls i que volen que la realitat es reflecteixi tal com és. En tot cas, hi ha consens en el sentit que a les Balears el resultat serà 5 a 3 a favor del PP.

Cotxes oficials: què fara Delgado?
Com se sap, el Govern subhasta la meitat dels cotxes oficials. Els que quedin, uns 25, tindran un sistema de gestió conjunta. Vol dir això que el conseller Carlos Delgado
haurà d'anar a peu a fer feina com ho fa, per exemple, el batle de Palma, Mateu Isern? Ambdós han de recórrer una distància aproximadament igual cada dematí per anar al seu despatx. El conseller de Presidència, Antonio Gómez, dóna exemple i empra el seu vehicle privat.

Gaià, discurs economicista
El cap de llista d'Esquerra Republicana a Balears, Joan Gaià, està fent un discurs marcadament economicista, de defensa d'un concert econòmic per a l'Arxipèlag i de lluita contra l'espoli fiscal, "com a millor fórmula i més justa per garantir els drets socials". Aquest serà el gruix del seu discurs d'aquí a les eleccions.

Gran desplegament a Inca
Es diu per Inca que el PP ha fet un gran desplegament de pancartes, molt superior al dels altres partits. També se'n veuen del PSOE i de PSM-IV-ExM, però, de moment, no hi ha cap reclam d'ERC ni d'IU. Inca és un dels símbols del que passa a la Part Forana.