Als dos costats de la porra
Entre els crits que rebé la policia quan netejava amb violència, un destacava per la seva cruesa: policies dels banquers! entimaren els indignats a les forces de Socias. Després d'haver viscut el badegot del franquisme, on no hi havia dubte que les forces repressives defensaven el dictador i la classe social que cresqué amb i gràcies a ell, m'agradava pensar que teníem agents de l'ordre i que aquest era democràtic. Avui, ningú no creu que els governs emanats de les urnes tenguin el poder i existeix consens que, com a molt, poden tenir interessos coincidents amb els del poder financer (del contrari duren poc, si hi arriben).
Així que sí, la policia defensa l'ordre i aquest, ara per ara i per a oprobi de rubalcabas enrogits, és el dels banquers. A poc a poc, el poder polític es fa més oiós als ulls dels joves que s'havien cregut allò de la Constitució i d'Europa. La policia haurà de multiplicar la repressió per a tranquil·litzar la gent d'ordre (que avui, no cal repetir-ho, és el financer). I el PSOE haurà de multiplicar la prestidigitació per aparèixer als dos costats de la porra i no morir en l'intent.
També a Opinió
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.