Llengua papal?
04/11/10 0:00
Rajoy va assegurar
que en mil anys, no hi ha etapa
millor que la d'oir el papa
expressar-se en català.
Que l'amo del Vaticà
parli en la llengua mia
és un acte que destria
un lideratge amb seny,
d'un altre dubtós que empeny
quatre segles d'obra impia.
També a Opinió
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Sense que soni a menyspreu, deixau-me dir-hi la meva, d'un que en fe no pos ni lleva perquè professa d'ateu. Heus ací que el corifeu de l'observança romana fa una aposta catalana per guanyar-se el jubileu. Car no cal dur solideu per veure que la tal causa ara puja sense pausa. I no em digueu filisteu.
Que el Papa mostri respecte per la llengua que parlam i, si s'escau hi pregam, és d'agrair, en efecte, perquè hi ha més d'un subjecte que només menyspreu ens mostra i sota la seva crosta l'home ha quedat en projecte.