Creix la protesta contra Zapatero
Les errades del president actual fan que l'extrema dreta hagi passat a exhibir la seva força i a produir crispació i malestar
La celebració del 12 d'Octubre a Madrid es convertí en una nova manifestació de malestar, crits i xiulades contra ZP. Aquesta indignació ve a sumar-se a la que es visqué, des d'una altra perspectiva social i ideològica, el passat 29-S amb la vaga general. És un fet objectiu que Zapatero està de cada cop més aïllat. Ja comença a patir una manca de suport dins el propi partit. I si hi ha descontentament i decepció entre les mateixes bases socials i electorals d'esquerres, la situació ja frega l'histerisme entre els sectors més espanyolistes i ultradretans. Ahir es va veure a Madrid. El públic que assistí a la desfilada militar no respectà ni l'himne espanyol ni l'homenatge als caiguts. En conjunt, la situació comença a ser molt preocupant. A mesura que s'albira un retorn del PP al poder per les errades de gestió econòmica comeses per ZP, més s'encén l'extrema dreta i més exhibicions fa de la seva força. És una lliçó històrica: en època de crisi, qui governa ha de ser molt prudent, perquè les bandades que fa se li giren en contra.
També a Opinió
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Qui va depurar els militars demòcrates (UMD) i va donar continuïtat a l'exèrcit franquista recull el que sembra
Que ZP està acabat és clar, però els xiulets de l'extrema dreta ja són clàssics en aquestes celebracions militaristes de l'exèrcit postfranquista i no aporten res de nou contra ZP.