No vagi per dit
07/06/10 0:00
Ni ZP ni Antich eren al seu lloc teòric
Zapatero i Francesc Antich adjudicaren als seus departaments presidencials les competències de l'esport espanyol i balear, però ni un ni l'altre no eren ahir a París fent costat a Rafel Nadal. El dirigent balear era a Moscou, per feina; l'espanyol no tenia res programat a l'agenda. Tanmateix, hauria estat un escàndol veure'l a Roland Garros.
També a Opinió
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Els feixistes reaccionen histèrics contra Toni Nadal: «A Mallorca no parlam català, parlam mallorquí i espanyol»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Sí, es formarà el Bloc Nacional en vistes al 2011. No passeu pena, formarem la coalició. Con tal de tenir tallada, ferem el que sigui, serem més amics que porcs. Visca la cadira.
Siguem positius! Segur el al final el seny imperarà i es formarà el Bloc Nacioana. Del contrari seria un greu error pel país.
Siguem positius! Segur el al final el seny imperarà i es formarà el Bloc Nacioana. Del contrari seria un greu error pel país.
No queden sirenes o no queden fàbriques?
Aquí hi ha un article lúcid i definitiu sobre què és ser d'esquerres avui. No us el perdeu!: http://www.elsingulardigital.cat/cat/notices/2010/03/que_es_ser_d_rsquo_esquerres_avui_49339.php
Bloquera, la unitat de cures intensives deixa el que demanes i tot el que sigui en democràcia... Només recorda la conveniència de cercar vies pragmàtiques i abandonar-ne de ja superades. També constata que el nacionalisme no espanyol que ha aconseguit resultat bons (encara que amb mancances) no és aquest del bloc i invents semblants.
Berenguer, en desacord amb els tòpics que desplegues (massa verborrea, per cert) ni amb el teu llenguatge malsonant.
Senyoret de les cures intensives, què tal na Munar? Esper que bé, ja que fa temps que no en sentim ni una. Dius, que "no volem tenir res a veure amb invents esquerranosos hereus del seixanta-vuit, estantissos, amb vocació de marginals, sords al que diu la gent corrent de la classe mitjana..." Per començar no hi ha classe, mitjana. Si de cas hi ha gent amb salaris baixos que els han permès d'hipotecar-se fins que es jubilin. Si amb l'eufemisme de la "classe mitjana" tu estàs content, idò tot teu. Però els de dretes no sou així. I si sou d'aquest grup, fareu mans i mànigues per sortir-ne i assolir el lloc que pensau que us toca, que són els doblers i el poder, com bé recordes sempre. Fins fa poc devers el Consell Insular de Mallorca s'hi parlava molt la variant costitxera. Has mirat mem si te donen feina? Tot i dividits, és cert (i sí, per culpa dels betzols dels tres partidets dels collons), l'esquerra catalanista supera de bon tros els resultats d'UM. Què collons has de venir tu a dir ara? I si estan dividits, idò millor per a tu. Si fessiu bé la vostra feina, serieu la CiU de les Illes (i no només de Mallorca, ja em direu quin projecte de país és aqueix) en lloc de veure com el PP passa per damunt de qualsevol deix de catalanitat. Si no vols als casposos, idò res a dir. Continuau amb el vostré escó i arreplegant duros, que d'això en sabeu un ou. Però per favor, ni insinuis que UM representa els treballadors, els obres els pagesos d'aquestes Illes. Els que alternam estudis amb feina, i feina amb feina (la majoria de vegades fora aire condicionat, senyoret), no anam ni encorbatats ni volem anar-hi. Ni tampoc veim en el projecte d'UM res que s'assembli a la millora de les condicions dels barris, ni del petit comerç, ni dels treballadors que cada dia són fent coa a l'INEM, ni tampoc res sobre altrenaitves al transport que no siguin les privades o les que impliquin haver de comprar un cotxe i consumir litres i litres de benzina. No, és clar que no, tu ni t'imagines que molts de mallorquins, menorquins i pitiusos no puguin amb això. En aquesta part del pais, les illes són quatre. No una. I els treballadors que pugen les families com poden som més de les que les dretes estan disposades a aguantar. Però hi som. I siguem mallorquins de 15 generacions o només d'una sola, hi som. I per bé que de tots aquests només una petita part es reconeix com a catalanista, som bastants més que la Unió d'Empresaris que ve a ser UM. Així que deixa de tocar els collons als de la classe obrera i dedicat a "fer l'oposició de primera" que vas anunciant de fa mesos (d'ençà la imputació dels vostres adalids, Munar i Nadal, molt obrers tots dos) i mem si superau d'una puta vegada aqueixa visió d'una sola Illa i esdeveniu allò que haurieu de ser, una CiU plena d'empresaris grassos, però almanco ben catalans i catalanistes.
"Alternatives", home, critica, enraona, posa-hi sarcasme si tant vols.... però els insults crec que hi sobren. Més que res perque tots som molt propers ideològicament i aquesta no és la manera de facilitar l'apropament. D'altra banda jo crec que els màxims responsables de la creació de nous partits són els qui els han fundat, ningú d'altre. Tots som majorets i s'ha de saber assumir les consequències dels propis actes.
Al de les cures intensives Tu que ets de dretes ja tens UM. Per tant, satisfet ! I deixa que la gent d'esquerres faci el seu camí, i el seu BLOC