Reforma laboral: la por de Zapatero
Les primeres filtracions al voltant de la reforma laboral que prepara Zapatero indiquen que hi haurà un abaratiment dels acomiadaments a les empreses que vagin malament sense necessitat d'Expedient de Regulació d'Ocupació. És una aposta lògica tenint en compte que el teixit empresarial es troba molt debilitat al conjunt de l'Estat espanyol. Tot i l'advertència dels sindicats de convocar una vaga general, Zapatero opta per l'únic camí possible en aquesta conjuntura de tremenda incertesa. Allò indubtable és que té molta por. El fet que vagi demorant la presentació del seu pla i que hagi dit que el farà públic el pròxim dia 16, data del debut de la selecció espanyola a Sud-àfrica, és la prova més fefaent del mal moment polític que travessa, contestat per totes bandes i havent perdut tot el poder de convicció. ZP s'equivocà greument quan perdé més d'un any amagant a la població l'autèntic abast de la crisi. Fou messiànic quan havia de ser humil i pragmàtic. Ara el desprestigi se li fa insuportable. Fins quan podrà resistir?
També a Opinió
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Sa "roja" guanya es mundial, es govern del PSOE s'enfonsa, ja tenim feixisme assegurat
Gràcies als socialistes els obrers seran un poc més esclaus del que eren al final del franquisme, quan l'acomiadament no era lliure. I d'això en diuen girar a l'esquerra i anar camí del progrés.