Màrqueting adolescent
El retorn (ja hi havia estat l'abril del 2009, marcant-se un country amb el presentador) de Miley Cirus (abans Hannah Montana, de la qual ha gravat la darrera temporada, i sempre filla de Billy Ray Cyrus, que a més de cantar va fer de metge traspassat d'un poblet de Montana a Nova York, a Doc, de la PAX-TV, un tipus que era l'antinòmia de House) al Formiguer (la 4) arrasà en l'audiència de dilluns vespre i ens permeté assabentar-nos que l'adolescent més famosa i poderosa del planeta, segons la revista Forbes, que d'això en sap, se sent "atrapada i vol viure al màxim, plenament".
Hi mostrà el videoclip Can't be tamed (No puc ser domesticada), més en la línia (fosca i amb grup de ball) Michael Jackson i en l'estètica Britney Spears (abans) o Beyoncé, i un punt allunyat de la línia adolescent que tant agrada a la Disney (i que tants beneficis li suposa). Davant les imatges, gens escandaloses però amb més cuixa de la que sol ser típica en els productes infantils, Pablo Motos comentà: "Com ha canviat la Disney!". Tot enmig dels aplaudiments del públic, que pogué gaudir d'una llarga entrevista sense cap declaració altisonant (tampoc no agraden a la Disney).
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- GOB: «S’accelera la destrucció definitiva del sòl rústic a les Illes Balears»
- «Parla'm en espanyol»: un Guàrdia Civil exigeix a un veí a renunciar al català
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.