Felicitació per un bon escrit
La defensa de Jaume Matas ha felicitat l'advocat Gregorio Sanjosé pel "magnífic" escrit que demana la nul·litat d'actuacions del cas Buckingham. Sanjosé representa la imputada Josefa Lorca, coneguda per pagar els televisors Bang & Olufsen que té l'expresident a ca seva. Entre els comentaris que circulen es dóna per fet que el jutge Castro, dedicat full time a la causa del Palma Arena, podria imputar en breu el marit de Lorca i exgerent del PPAntonio López.
Rum-rums sobre el casal
Hi ha un rum-rum que circula amb referència que Jaume Matas hauria posat en venda la planta noble de Can Sales Menor en alguna immobiliària nord-americana. En aquests moments, res no indica la veracitat d'aquest fet. Ans al contrari, arriben més informacions que l'expresident continua molt tranquil i que vol declarar per aclarir el cas.
Els articles de Melià Ques
Tot i que els seus maldecaps i obligacions es multiplicaran en els pròxims dies, l'advocat Josep Melià Ques fa comptes continuar publicant els articles setmanals a les planes de dBalears.
Els veïns de Sant Miquel
Veïns del carrer de Sant Miquel de Palma continuen astorats des que el mes d'agost passat els llevaren els contenidors de plàstic i de vidre. Ara no poden llançar aquests residus en els nous abocadors soterrats, precintats des de fa mesos.
Foguerons de Gràcia
El departament de Cultura del Consell està aquesta setmana ben animat per la seva participació en les festes de sa Pobla a Gràcia, que des de fa 18 anys organitza el conegut farmacèutic Antoni Torrents.