No vagi per dit
23/03/09 0:00
El suport d’Aralar
El PSM per un costat i ERC per l’altre estan molt interessats a aconseguir el suport d’Aralar en les pròximes eleccions europees. Aquest partit abertzale d’Euskal Herria defensa la independència dels set territoris bascs (inclosa Nafarroa i el Lapurdi de França), però per una via pacífica i de rebuig del terrorisme. Aralar és també el nom de la muntanya emblemàtica dels bascs, com aquí el puig Major.
També a Opinió
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Uiiii!!!! Difícil decissió per els d'Aralar.... ERC probablement 300.000 vots.... PSM probablement 5.000 vots.... Difícil decissió. Els d'Aralar no deuen dormir.
Ara que les coses no van bé, ja no volen saber res d'Eusko Alkartasuna. I tanmateix ja hem vist de quin peu es calcen.