Les presses, les presses...
13/03/09 0:00
El metro de Palma és la història d’una gran pressada. Matas llançà la iniciativa el 2005, ja ben entrada la legislatura, i es comprometé que començaria a funcionar abans de les eleccions de juny del 2007. I així va ser. Però clar, impulsar una infraestructura d’aquest calibre amb tan poc temps implicava accelerar-ne el tràmits, fer via, córrer per esser-hi a temps. Des d’aquesta perspectiva, no és estrany que hi hagués expropiacions que es pagassin notablement més cares. Així es guanyava molt de temps. No importava la despesa, importava obrir el metro amb el marge suficient perquè reportàs molts de vots a Matas.
També a Opinió
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.