Compatibilitat de comunicació i incomunicació
Resulta d’allò més desesperant intentar comunicar amb alguna entitat o empresa de serveis i trobar-se amb una veu enregistrada que et diu: Si vol a... marqui 1; si vol b... marqui 2; si vol c... marqui 3; si vol d... marqui 4; i si vol alguna altra cosa... esperi; esperes un parell de minuts i quan, finalment, es posa una operadora o un operador al telèfon, et fa esperar una altra vegada per a connectar-te amb el departament que se suposa que t’ha de resoldre l’assumpte, però que moltes vegades no te’l resol, per qualsevol raó: perquè no estàs davant el teu ordinador, o perquè cal que els enviïs un fax i tu no tens fax, o perquè et diu que per a donar-te de baixa ho has de fer amb carta certificada i amb fotocòpia del DNI i no sé quants de documents més, o perquè l’avaria que estàs patint és una cosa del tot excepcional i estan fent tot el que poden per a solucionar-la... La gamma de motius pels quals et poden deixar penjat realment és extraordinària.
També a Opinió
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
A vegades són les mateixes institucions públiques , com Hisenda, les que t'animen amb els seus anuncis a fer la cridada telefònica i després de fer tota la comèdia no t'atenen. Com que normalment fer-ho en català és impossible, acabam per passar al castellà, de manera que arribam una mica més lluny. Però el final és el mateix : Todas nuestras líneas están ocupadas. Vaja comèdia!