No vagi per dit

TW
0

Entrevista Lladó-Socias
Joan Lladó, líder d’Esquerra Republicana i conseller d’Interior del Consell, fa quasi dues setmanes que intenta entrevistar-se amb el delegat del Govern, Ramon Socias, al voltant de la detenció de tres joves a Pollença el passat 29 de juny, dia de la final de futbol Espanya-Alemanya. Resulta que aquell dia hi va haver una baralla i foren detinguts tres joves per part de la Guàrdia Civil. Segons sembla, n’hi ha una denúncia judicial. Lladó vol aclarir les coses amb Socias perquè considera que alguns agents de la Guàrdia Civil s’extralimitaren.

Delgado es "reserva" per a Palma
Dins el PP es comenta que Carlos Delgado ja dóna per perdut i ben perdut el congrés del PP de Mallorca, que es durà a terme, si no hi ha canvis, el pròxim novembre. Després del fracàs de Menorca, l’estratègia de Delgado seria centrar-se en Palma. Com ho farà? El PP no realitzarà congrés de Ciutat, sinó que la junta local de cadascun dels districtes elegirà un president i després aquests designaran el president del PP de Palma. Aprofitant aquesta manera tan descentralitzada de funcionar, Delgado intentarà "col·locar-ne" alguns dels seus en les eleccions de districte. Sap que a un congrés així com cal no hi té res a fer. Diuen que va presumint que, si ell fos el candidat a batle de Palma, "el PP obtindria vint regidors".

Rosa, a la Colònia
La presidenta del PP, Rosa Estaràs, ja passa part del dia a la Colònia de Sant Jordi, on estiueja. No obstant això, de moment davalla a Palma durant la jornada laboral per tractar de qüestions del partit. Se suposa que a la Colònia s’ha vist amb l’expresident Jaume Matas, que té el seu pis molt a prop del d’Estaràs. Tot i així, dins el PP s’assegura que Matas es manté molt distant respecte de tot el que sigui política i que "la seva retirada és total i absoluta. N’ha desconnectat".