algo de nubes
  • Màx: 19°
  • Mín: 12°
13°

Som-hi

No arribarà a la primera tallada tot el que s'esperava, però són 300 milions per a l'any que ve, bastant més del que rebia el PP. És legítim afirmar que Zapatero hauria pogut ser més generós amb els seus companys de les Balears, però 50.000 milions de les antigues pessetes és una xifra gens menyspreable, insuficient, però important. Ara s'ha de tenir agilitat i seny amb les inversions. Sobretot en dur el ferrocarril a Artà i Alcúdia, per un costat, i per l'altre a llançar la gran iniciativa de fer el tramvia de Palma, cridat a ser un dels grans emblemes de la ciutat en el segle XXI. En tot cas, no s'ha de badar. Entre les presses del PP-Balear, inventor del metropiscina, i la lentitud inoperant, hi ha un terme mig que és el que demostra la capacitat política d'un Govern. S'ha de saber agafar aquesta línia correcta de treball constant, ben fet i capaç de produir fruits.

També cal confiar que Madrid assumirà els seus compromisos i aportarà totes les quantitats pactades en el pròxim quadrienni.Malgrat que s'han d'escometre accions en pro del trànsit privat, com és l'ampliació de la via de cintura, el distintiu de la ciutat de Palma ha de ser el transport públic, l'única manera de superar una ciutat col·lapsada com l'actual i esclava del cotxe. És qüestió de supervivència com a ciutat turística.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.